A personal leadership statement
This paper explores teacher leadership as a powerful tool for educational improvement, especially in the context of foreign language teaching. Based on Daft’s (2008) leadership perspective, the paper highlights how leadership is not only about holding a formal position, but about guiding, influencin...
- Autores:
-
Negrete Burgos, Yimis Andrés
Oviedo Morales, Jesús David
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2025
- Institución:
- Universidad de Córdoba
- Repositorio:
- Repositorio Institucional Unicórdoba
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/9282
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/9282
https://repositorio.unicordoba.edu.co/
- Palabra clave:
- Liderazgo docente
Empoderamiento
Suposiciones
Colaboración
Educación en lenguas extranjeras
Cambio educativo
Teacher leadership
Empowerment
Assumptions
Collaboration
Foreing language eduaction
Educational change
- Rights
- openAccess
- License
- Copyright Universidad de Córdoba, 2025