La escuela como sujeto colectivo en el conflicto armado: el caso de la comunidad educativa de Villanueva (Valencia, Córdoba) abordado desde un enfoque de memoria histórica
In the last years, there has been a surge in research focused on understanding the dynamics and impact of the armed conflict in the state of Córdoba, Colombia. Likewise, at the national level, there seems to be greater awareness on the importance of enhancing our understanding of how the armed confl...
- Autores:
-
Márquez Banda, José Luis
Arteaga Arteaga, Lizeth Dayana
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad de Córdoba
- Repositorio:
- Repositorio Institucional Unicórdoba
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/4133
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/4133
- Palabra clave:
- Memoria histórica
Escuela como sujeto colectivo
Conflicto armado
Historical memory
School as a collective subject
Armed conflict
- Rights
- openAccess
- License
- Copyright Universidad de Córdoba, 2021