Propuesta de formación integral en arquitectura a partir del patrimonio

This proposal of articulating architecture as a discipline and patrimony as the emphasis inside the curricular structure is borne inside a process of experience of more than twenty years of teaching architecture and of more than 15 years in processes of taking consciousness, research and of informal...

Full description

Autores:
Caballero-Leguizamón, Jorge Enrique
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2010
Institución:
Universidad Católica de Colombia
Repositorio:
RIUCaC - Repositorio U. Católica
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.ucatolica.edu.co:10983/15002
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10983/15002
Palabra clave:
CULTURA
PEDAGOGÍA Y DIDÁCTICA EN ARQUITECTURA
CONSTRUCCIÓN DE NACIÓN
COMUNIDAD
ORDENAMIENTO TERRITORIAL Y URBANO
CONSTITUCIÓN POLÍTICA
CULTURE
PEDAGOGY AND DIDACTICS IN ARCHITECTURE
NATION CONSTRUCTION
COMMUNITY
TERRITORIAL AND URBAN CLASSIFICATION
POLITICAL CONSTITUTION
Rights
openAccess
License
Derechos Reservados - Universidad Católica de Colombia, 2008