Propuesta de formación integral en arquitectura a partir del patrimonio
This proposal of articulating architecture as a discipline and patrimony as the emphasis inside the curricular structure is borne inside a process of experience of more than twenty years of teaching architecture and of more than 15 years in processes of taking consciousness, research and of informal...
- Autores:
-
Caballero-Leguizamón, Jorge Enrique
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2010
- Institución:
- Universidad Católica de Colombia
- Repositorio:
- RIUCaC - Repositorio U. Católica
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.ucatolica.edu.co:10983/15002
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10983/15002
- Palabra clave:
- CULTURA
PEDAGOGÍA Y DIDÁCTICA EN ARQUITECTURA
CONSTRUCCIÓN DE NACIÓN
COMUNIDAD
ORDENAMIENTO TERRITORIAL Y URBANO
CONSTITUCIÓN POLÍTICA
CULTURE
PEDAGOGY AND DIDACTICS IN ARCHITECTURE
NATION CONSTRUCTION
COMMUNITY
TERRITORIAL AND URBAN CLASSIFICATION
POLITICAL CONSTITUTION
- Rights
- openAccess
- License
- Derechos Reservados - Universidad Católica de Colombia, 2008