Educar en filosofía para saber estar en la realidad jurídica
A pedagogy that is not based on a rigorous reflection on what is education in relation to the human being and knowledge will risk missing important methodological and teleological aspects that falsify the ordering of human behavior carried out by teachers, students, and society through acts of reaso...
- Autores:
-
Rojas-González, Gregorio
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2016
- Institución:
- Universidad Católica de Colombia
- Repositorio:
- RIUCaC - Repositorio U. Católica
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.ucatolica.edu.co:10983/16398
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10983/16398
- Palabra clave:
- EDUCAR
PEDAGOGÍA
SABERES
CONOCIMIENTO
REALIDAD
REALIDAD JURÍDICA
FORMACIÓN
CIENCIA DEL DERECHO
EDUCATION
PEDAGOGY
WISDOMS
KNOWLEDGE
REALITY
LEGAL REALITY
TRAINING
LEGAL SCIENCE
- Rights
- openAccess
- License
- Derechos Reservados - Universidad Católica de Colombia, 2016