Técnicas experimentales aplicadas al condicionamiento clásico de preferencias en el comportamiento del consumidor
Classical conditioning (CC) is one of the most emblematic developments of experimentalpsychology and psychological science. CC has implied to its area of knowledge: a matterof research, a set of concepts, a methodology, and, finally, a series of technological andinstrumental developments. Like inves...
- Autores:
-
Cruz, Julio Eduardo
Pérez-Acosta, Andrés M.
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2002
- Institución:
- Universidad Católica de Colombia
- Repositorio:
- RIUCaC - Repositorio U. Católica
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.ucatolica.edu.co:10983/18504
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/10983/18504
- Palabra clave:
- CONDICIONAMIENTO CLÁSICO
PROCEDIMIENTOS EXPERIMENTALES
PSICOLOGÍA SOCIAL DEL CONSUMIDOR
PREFERENCIAS
PERSUASIÓN
PUBLICIDAD
CLASSICAL CONDITIONING
EXPERIMENTAL PROCEDURES
SOCIAL PSYCHOLOGY OF CONSUMER
PREFERENCES
PERSUASION
ADVERTISING
- Rights
- openAccess
- License
- Derechos Reservados - Universidad Católica de Colombia, 2002