La práctica profesional en la formación didáctica y pedagógica de docentes

In this paper present a project that examines, analyzes, evaluates and reoriented, from critical and ongoing reflection, the processes of teaching and learning of chemistry as a science, considered as actors in the process: training teachers to hold the schools where develops the professional practi...

Full description

Autores:
Enciso-Galindo, Sandra Isabel
Muñoz-Albarracín, Liz
Sánchez-Galvis, Diana Marcela
Amador-Rodríguez, Rafael Yecid
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2009
Institución:
Universidad Católica de Colombia
Repositorio:
RIUCaC - Repositorio U. Católica
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.ucatolica.edu.co:10983/548
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10983/548
Palabra clave:
PRÁCTICA PROFESIONAL DOCENTE
DIDÁCTICA DE LAS CIENCIAS
FORMACIÓN INICIAL DE PROFESORES
UNIDADES DIDÁCTICAS Y RESOLUCIÓN DE PROBLEMAS
PRACTICA DOCENTE
FORMACION PROFESIONAL DE MAESTROS
SOLUCION DE PROBLEMAS
Rights
openAccess
License
Derechos Reservados - Universidad Católica de Colombia, 2009