La práctica profesional en la formación didáctica y pedagógica de docentes
In this paper present a project that examines, analyzes, evaluates and reoriented, from critical and ongoing reflection, the processes of teaching and learning of chemistry as a science, considered as actors in the process: training teachers to hold the schools where develops the professional practi...
- Autores:
-
Enciso-Galindo, Sandra Isabel
Muñoz-Albarracín, Liz
Sánchez-Galvis, Diana Marcela
Amador-Rodríguez, Rafael Yecid
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2009
- Institución:
- Universidad Católica de Colombia
- Repositorio:
- RIUCaC - Repositorio U. Católica
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.ucatolica.edu.co:10983/548
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10983/548
- Palabra clave:
- PRÁCTICA PROFESIONAL DOCENTE
DIDÁCTICA DE LAS CIENCIAS
FORMACIÓN INICIAL DE PROFESORES
UNIDADES DIDÁCTICAS Y RESOLUCIÓN DE PROBLEMAS
PRACTICA DOCENTE
FORMACION PROFESIONAL DE MAESTROS
SOLUCION DE PROBLEMAS
- Rights
- openAccess
- License
- Derechos Reservados - Universidad Católica de Colombia, 2009