Profesores integrales que forman y evalúan en ciencias por competencias
A proposal is presented that entails a reflection, theorization and methodological construction of the importance of the competencies in teaching, learning and assessment as a formative process. With a team made by faculty directors and a professor representing each of them, a process was carried ou...
- Autores:
-
Téllez-Acosta, María Esther
Castillo-Orjuela, Nancy Isabel
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad Católica de Colombia
- Repositorio:
- RIUCaC - Repositorio U. Católica
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.ucatolica.edu.co:10983/19984
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/10983/19984
- Palabra clave:
- COMPETENCIAS
EVALUACIÓN FORMATIVA
CONTENIDOS PROGRAMÁTICOS
FORMACIÓN INTEGRAL
CIENCIAS
- Rights
- openAccess
- License
- Derechos Reservados - Universidad Católica de Colombia, 2017