Estrategia didáctica para el aprendizaje de la historia y la teoría de la arquitectura

The article approaches the subject from to theoretical point of view of the teaching processes - learning starting from the pattern of self-structuring that centers the exercise of construction of the knowledge, making of this to significant experience that strengthens in the so much student their i...

Full description

Autores:
Villar-Lozano, Mayerly Rosa
Villar-Lozano, Mayerly Rosa
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2012
Institución:
Universidad Católica de Colombia
Repositorio:
RIUCaC - Repositorio U. Católica
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.ucatolica.edu.co:10983/14927
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10983/14927
Palabra clave:
ANÁLISIS TIPOLÓGICO
DISEÑO ARQUITECTÓNICO
FORMACIÓN
MÉTODO DE ENSEÑANZA
TÉCNICA DIDÁCTICA
TYPOLOGICAL ANALYSIS
ARCHITECTURAL DESIGN
FORMATION
TEACHING METHOD
DIDACTIC TECHNIQUE
Rights
openAccess
License
Derechos Reservados - Universidad Católica de Colombia, 2012