Estrategia didáctica para el aprendizaje de la historia y la teoría de la arquitectura
The article approaches the subject from to theoretical point of view of the teaching processes - learning starting from the pattern of self-structuring that centers the exercise of construction of the knowledge, making of this to significant experience that strengthens in the so much student their i...
- Autores:
-
Villar-Lozano, Mayerly Rosa
Villar-Lozano, Mayerly Rosa
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2012
- Institución:
- Universidad Católica de Colombia
- Repositorio:
- RIUCaC - Repositorio U. Católica
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.ucatolica.edu.co:10983/14927
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10983/14927
- Palabra clave:
- ANÁLISIS TIPOLÓGICO
DISEÑO ARQUITECTÓNICO
FORMACIÓN
MÉTODO DE ENSEÑANZA
TÉCNICA DIDÁCTICA
TYPOLOGICAL ANALYSIS
ARCHITECTURAL DESIGN
FORMATION
TEACHING METHOD
DIDACTIC TECHNIQUE
- Rights
- openAccess
- License
- Derechos Reservados - Universidad Católica de Colombia, 2012