Currículo innovador para niños considerados académicamente limítrofes
This is a curricular proposal for Mild Mentally Retarded Chindren agen seven to eighteen.The program intends to give answer to children’s academic, psycological and social needs as well as to help them to reach personal independence. The curriculum theoretical support comes from the Sociocultural De...
- Autores:
-
Beltrán-P., Julio E.
Cañón-D., William
Rengifo-A., Luis A.
Vargas-E., Nancy M.
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2000
- Institución:
- Universidad Católica de Colombia
- Repositorio:
- RIUCaC - Repositorio U. Católica
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.ucatolica.edu.co:10983/22916
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/10983/22916
- Palabra clave:
- CURRICULUM
PROXIMAL DEVELOPMENTAL ZONE
NOVEL CURRICULUM
EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
CHILDREN
PLAN DE ESTUDIOS
ZONA DE DESARROLLO PROXIMAL
PLAN DE ESTUDIOS NOVEDOSO
PSICOLOGÍA EDUCACIONAL
NIÑOS
- Rights
- openAccess
- License
- Derechos Reservados - Universidad Católica de Colombia, 2000