Estructura de conocimiento práctico del docente de la facultad de psicología de la Universidad Católica de Colombia y los procesos educativos que se desarrollan en el aula de clase. Aproximación al problema

The objective of this investigation was to comprehensively describe, characterize and analyze the relationship between the practical knowledge and the pedagogical practice of the professors at the Faculty of Psychology at the Universidad Catôlica de Colombia. The Hermeneutic Circle as a perspective...

Full description

Autores:
Lozano, Martha Cecilia
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
1999
Institución:
Universidad Católica de Colombia
Repositorio:
RIUCaC - Repositorio U. Católica
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.ucatolica.edu.co:10983/23055
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/10983/23055
Palabra clave:
UNIVERSITY PROFESSORS
PSYCHO-PEDAGOGY
EDUCATIONAL PROCESSES
PROFESORES UNIVERSITARIOS
PSICOPEDAGOGÍA
PROCESOS EDUCATIVOS
Rights
openAccess
License
Derechos Reservados - Universidad Católica de Colombia, 1999