Planificación cognitiva en la primera infancia: una revisión bibliográfica
This paper presents a review of the literature about cognitive planning in infants. The studies reviewed were organized according to four perspectives which were identified: (1) the developmental approach; (2) the information processing perspective; (3) the functional approach, and (4) the cognitive...
- Autores:
-
Rojas-Ospina, Tatiana
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2006
- Institución:
- Universidad Católica de Colombia
- Repositorio:
- RIUCaC - Repositorio U. Católica
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.ucatolica.edu.co:10983/17203
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/10983/17203
- Palabra clave:
- PLANIFICACIÓN
DESARROLLO
FUNCIONAMIENTO
CAMBIO COGNITIVO
REPRESENTACIÓN
PREESCOLARES
PLANNING
DEVELOPMENT
FUNCTIONING
COGNITIVE CHANGE
REPRESENTATION
PRESCHOOLERS
- Rights
- openAccess
- License
- Derechos Reservados - Universidad Católica de Colombia, 2006