Características lectoras de niños con trastorno del aprendizaje de la lectura
The aim of this research study was to identify the characteristics of precision, comprehension and reading speed in children with Reading Learning Disability. Fourteen children, between the ages of 8 and 11years old, participating in the study, were diagnosed according to the DSM IV–Tr criteria. The...
- Autores:
-
Bolaños-García, Rocío
Gómez-Betancurt, Luz Ángela
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2009
- Institución:
- Universidad Católica de Colombia
- Repositorio:
- RIUCaC - Repositorio U. Católica
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.ucatolica.edu.co:10983/177
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10983/177
- Palabra clave:
- TRASTORNO DEL APRENDIZAJE
LECTURA
VELOCIDAD LECTORA
DIFICULTAD DEL APRENDIZAJE
TRASTORNOS DEL APRENDIZAJE
DIFICULTAD EN LA LECTURA
PSICOLOGÍA DEL APRENDIZAJE
PSICOLOGÍA CLÍNICA INFANTIL
- Rights
- openAccess
- License
- Derechos Reservados - Universidad Católica de Colombia, 2009