El programa de tutorías como medida para enfrentar la deserción estudiantil en el Departamento de Ciencias Básicas de la Universidad de La Salle
The tutoring program of the School of Basic Sciences at Universidad de La Salle was born from the need to address the potential causes of the high school dropout rates during the first two years of study. It is associated with academic spaces managed by the School of Basic Sciences and it was estima...
- Autores:
-
Dueñas-Suaterna, Jorge Alberto
Pico-Sánchez, Wilson
Cárdenas-Beltrán, Jesús María
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad Católica de Colombia
- Repositorio:
- RIUCaC - Repositorio U. Católica
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.ucatolica.edu.co:10983/19977
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/10983/19977
- Palabra clave:
- PROGRAMA DE TUTORÍAS
DESERCIÓN ESTUDIANTIL
RENDIMIENTO ACADÉMICO
RETENCIÓN ESTUDIANTIL
RIESGO ACADÉMICO
- Rights
- openAccess
- License
- Derechos Reservados - Universidad Católica de Colombia, 2017