Análisis del discurso didáctico usando una tarea de igualación de la muestra de segundo orden
Learning to teach seems to be a product of direct experiential learning. Therefore, in this study, a second-order matching-to-sample task was used to evaluate the didactic discourse that a person can elaborate from his own learning. The research design involved two different phases, learning and tea...
- Autores:
-
Rodríguez-Pérez, María Elena
Castellanos-Meza, Félix Alejandro
Díaz-Gámez, Liliana Leticia
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2008
- Institución:
- Universidad Católica de Colombia
- Repositorio:
- RIUCaC - Repositorio U. Católica
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.ucatolica.edu.co:10983/589
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10983/589
- Palabra clave:
- DISCURSO DIDÁCTICO
DISCRIMINACIÓN CONDICIONAL
IGUALACIÓN DE LA MUESTRA DE SEGUNDO ORDEN
DIDACTIC DISCOURSE
CONDITIONAL DISCRIMINATION
SECOND-ORDER MATCHING-TO-SAMPLE
DISCURSO DIDÁTICO
DISCRIMINAÇÃO CONDICIONAL
IGUALAÇÃO DA AMOSTRA DE SEGUNDA ORDEM
APRENDIZAJE-ENSEÑANZA
PSICOLOGÍA DEL APRENDIZAJE
CAPACITACIÓN DOCENTE
DISCURSOS
- Rights
- openAccess
- License
- Derechos Reservados - Universidad Católica de Colombia, 2008