Análisis del discurso didáctico usando una tarea de igualación de la muestra de segundo orden

Learning to teach seems to be a product of direct experiential learning. Therefore, in this study, a second-order matching-to-sample task was used to evaluate the didactic discourse that a person can elaborate from his own learning. The research design involved two different phases, learning and tea...

Full description

Autores:
Rodríguez-Pérez, María Elena
Castellanos-Meza, Félix Alejandro
Díaz-Gámez, Liliana Leticia
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2008
Institución:
Universidad Católica de Colombia
Repositorio:
RIUCaC - Repositorio U. Católica
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.ucatolica.edu.co:10983/589
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10983/589
Palabra clave:
DISCURSO DIDÁCTICO
DISCRIMINACIÓN CONDICIONAL
IGUALACIÓN DE LA MUESTRA DE SEGUNDO ORDEN
DIDACTIC DISCOURSE
CONDITIONAL DISCRIMINATION
SECOND-ORDER MATCHING-TO-SAMPLE
DISCURSO DIDÁTICO
DISCRIMINAÇÃO CONDICIONAL
IGUALAÇÃO DA AMOSTRA DE SEGUNDA ORDEM
APRENDIZAJE-ENSEÑANZA
PSICOLOGÍA DEL APRENDIZAJE
CAPACITACIÓN DOCENTE
DISCURSOS
Rights
openAccess
License
Derechos Reservados - Universidad Católica de Colombia, 2008