¿Para qué la historia? Una reflexión sobre el análisis histórico en la enseñanza de la arquitectura
If to establish specific methods for the study of the History or of the histories, it has frustrated, before to stimulate new intents of understanding approach of their reason, then it is convenient to revise the theoretical context in which the contemporary tendencies are debated about the possibil...
- Autores:
-
Duque-Cañas, Juan Pablo
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2006
- Institución:
- Universidad Católica de Colombia
- Repositorio:
- RIUCaC - Repositorio U. Católica
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.ucatolica.edu.co:10983/15251
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10983/15251
- Palabra clave:
- MÉTODO
VERDAD
INTERPRETACIÓN
PROGRESO
LIBERTAD CREATIVA
METHODS
TRUTH
INTERPRETATION
PROGRESS
CREATIVE FREEDOM
- Rights
- openAccess
- License
- Derechos Reservados - Universidad Católica de Colombia, 2006