Formación de clases de equivalencia en niños prelingüísticos de 11 meses de edad
Several studies have attempted to assess the role of naming in the emergence of equivalence relations, but results are inconsistent; on the one hand, there are reports of equivalence emerging without naming and on the other hand, some authors claim that naming is necessary for equivalence to emerge....
- Autores:
-
Quezada-Velázquez, Adriana Gabriela
Padilla-Vargas, María Antonia
Flores-Aguirre, Carlos Javier
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad Católica de Colombia
- Repositorio:
- RIUCaC - Repositorio U. Católica
- Idioma:
- eng
spa
por
- OAI Identifier:
- oai:repository.ucatolica.edu.co:10983/15654
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10983/15654
- Palabra clave:
- RELACIONES DE EQUIVALENCIA
DESARROLLO LINGÜÍSTICO
NOMBRAMIENTO
IGUALACIÓN ARBITRARIA
NIÑOS PRELINGÜÍSTICOS
EQUIVALENCE RELATIONS
LANGUAGE DEVELOPMENT
NAMING
ARBITRARY MATCHING-TO-SAMPLE
PRE-LINGUISTIC INFANTS
CRIANÇAS PRÉ-LINGUÍSTICAS
DESENVOLVIMENTO LINGUÍSTICO
IGUALAÇÃO ARBITRÁRIA
NOMEAR
RELAÇÕES DE EQUIVALÊNCIA
- Rights
- openAccess
- License
- Derechos Reservados - Universidad Católica de Colombia, 2018