Efectos del contenido funcional de la instrucción sobre el desempeño en igualación a la muestra de segundo orden

The effect of the functional content of instructions on the acquisition, transfer and description of performance in a second order matching-to-sample task was evaluated. Twenty undergraduate students were assigned to one of four experimental groups: (a) procedural instruction at the start of the tas...

Full description

Autores:
Villamil-Barriga, Carlos Wilcen
Peña-Correa, Telmo Eduardo
Quiroga-Baquero, Luis Alberto
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad Católica de Colombia
Repositorio:
RIUCaC - Repositorio U. Católica
Idioma:
eng
spa
por
OAI Identifier:
oai:repository.ucatolica.edu.co:10983/15592
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10983/15592
Palabra clave:
Igualación a la muestra
Control abstracto de estímulo
Contenido instruccional
Función instruccional
Función dimensional
Matching-to-sample
bstract stimulus control
Instructional content
Instructional function
Dimensional function
Conteúdo instrucional
Controle abstrato de estímulo
Igualação à amostra
Função dimensional
Função instrucional
Rights
openAccess
License
Derechos Reservados - Universidad Católica de Colombia, 2018