Efectos del contenido funcional de la instrucción sobre el desempeño en igualación a la muestra de segundo orden
The effect of the functional content of instructions on the acquisition, transfer and description of performance in a second order matching-to-sample task was evaluated. Twenty undergraduate students were assigned to one of four experimental groups: (a) procedural instruction at the start of the tas...
- Autores:
-
Villamil-Barriga, Carlos Wilcen
Peña-Correa, Telmo Eduardo
Quiroga-Baquero, Luis Alberto
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad Católica de Colombia
- Repositorio:
- RIUCaC - Repositorio U. Católica
- Idioma:
- eng
spa
por
- OAI Identifier:
- oai:repository.ucatolica.edu.co:10983/15592
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10983/15592
- Palabra clave:
- Igualación a la muestra
Control abstracto de estímulo
Contenido instruccional
Función instruccional
Función dimensional
Matching-to-sample
bstract stimulus control
Instructional content
Instructional function
Dimensional function
Conteúdo instrucional
Controle abstrato de estímulo
Igualação à amostra
Função dimensional
Função instrucional
- Rights
- openAccess
- License
- Derechos Reservados - Universidad Católica de Colombia, 2018