Multimodality in english classes as a foreing language to teenagers
By way of conclusion, after the research approached, the following can be concluded. - The learning mechanisms, especially in other languages, are complex for students, and the educational structure must work to strengthen didactic tools to guarantee the motivation to learn other languages. - The cu...
- Autores:
-
Torres Yepes, Orlando José
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad de Cartagena
- Repositorio:
- Repositorio Universidad de Cartagena
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unicartagena.edu.co:11227/15944
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11227/15944
http://dx.doi.org/10.57799/11227/9863
- Palabra clave:
- Inglés como lengua extrangera
Mecanismos de aprendizaje
Estructura educativa
Aprendizaje del idioma inglés
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/