Orientaciones pedagógicas que enriquezcan las prácticas evaluativas universitarias desde TIC y Ludoevaluación
In this writing, pedagogical guidelines are proposed related to the design, development and evaluation of experiences enriched with Ludoevaluación, an alternative strategy to traditional assessment, which takes advantage of the benefits provided by Information and Communication Technologies (ICT) an...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/11434
- Acceso en línea:
- https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1409
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11434
- Palabra clave:
- innovación
evaluación
ludoevaluación
TIC
Educación superior
Assessment
Ludoevaluación
ICT
Higher Education
innovation
- Rights
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0