Juegos ancestrales en el proceso de enseñanza-aprendizaje. caso: institución etnoeducativa san Rafael del pájaro sede Amaichon
This research aimed to evaluate the effectiveness of the implementation of the ancestral games of the Wayuu culture as a constructivist didactic strategy, in the San Rafael del Pájaro Ethnoeducational Institution, Amaichon headquarters. It is based on the cognitive-constructivist learning theory and...
- Autores:
-
Florez Duarte, Roselis
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/4996
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/4996
- Palabra clave:
- Etnoeducación
Juegos tradicionales
Cultura Wayuu
370
Ethnoeducation
Traditional games
Culture Wayuu
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)