Juegos ancestrales en el proceso de enseñanza-aprendizaje. caso: institución etnoeducativa san Rafael del pájaro sede Amaichon

This research aimed to evaluate the effectiveness of the implementation of the ancestral games of the Wayuu culture as a constructivist didactic strategy, in the San Rafael del Pájaro Ethnoeducational Institution, Amaichon headquarters. It is based on the cognitive-constructivist learning theory and...

Full description

Autores:
Florez Duarte, Roselis
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/4996
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/4996
Palabra clave:
Etnoeducación
Juegos tradicionales
Cultura Wayuu
370
Ethnoeducation
Traditional games
Culture Wayuu
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)