El Minecraft como recurso digital para la enseñanza y el aprendizaje de Educación Económica y Financiera en estudiantes de grado décimo de educación media

In order to reduce the margin of students who graduate from educational institutions in the country with little knowledge that can serve them to lead a healthier economic and financial life, and not fall into the desire of excessive consumption without first taking into account the purchasing power...

Full description

Autores:
Muñoz Agresoth, Ricardo
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/7394
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/7394
Palabra clave:
Subjetividad política
espacio social
participación política
formación ciudadana
redes sociales
300
Political subjectivity,
social space
political participation
citizen training
social networks
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)