Una revisión crítica acerca del desarrollo y de la implementación de libros de texto de inglés contextualizados e institucionalizados

This paper shares a reflection based on a qualitative research case study that looked into the pertinence of developing and implementing a six in-house strategy-based English textbook series that combines English for General Purposes (EGP) and English for Specific Purposes (ESP) among undergraduates...

Full description

Autores:
Núñez Pardo, Astrid
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/5415
Acceso en línea:
http://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/581
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/5415
Palabra clave:
desarrollo de materiales
libro de texto de inglés institucional
inglés con propósitos generales
inglés con propósitos específicos
estrategias de aprendizaje
modelo dual
materials development-in-house materials
EFL textbook
English for general purposes
English for specific purposes
learning strategies
theory-practice dual model
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)