Una Propuesta Didáctica Desde La Educación Matemática Crítica Para Abordar El Concepto De Área Con Estudiantes De Grado Una Propuesta Didáctica Desde La Educación Matemática Crítica Para Abordar El Concepto De Área Con Estudiantes De Grado Sexto De La Localidad De Usme

In this degree work, it was translated into didactic guidelines that develop the concept of area in the mathematics class that develop critical thinking from critical mathematics education. The main objectives were directed to the development of characterization instruments, validation instrument an...

Full description

Autores:
Amaya Castillo, Luisa Fernanda
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/8911
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/8911
Palabra clave:
Matemáticas - Enseñanza
Mathematics - teaching
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)