Una Propuesta Didáctica Desde La Educación Matemática Crítica Para Abordar El Concepto De Área Con Estudiantes De Grado Una Propuesta Didáctica Desde La Educación Matemática Crítica Para Abordar El Concepto De Área Con Estudiantes De Grado Sexto De La Localidad De Usme
In this degree work, it was translated into didactic guidelines that develop the concept of area in the mathematics class that develop critical thinking from critical mathematics education. The main objectives were directed to the development of characterization instruments, validation instrument an...
- Autores:
-
Amaya Castillo, Luisa Fernanda
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/8911
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/8911
- Palabra clave:
- Matemáticas - Enseñanza
Mathematics - teaching
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)