Informe de Pasantía Cámara de Industria y Comercio Colombo Chilena. “Fortalecimiento Comercial a Empresas de Chile y Colombia”

The completion of the internship was aimed at applying in a workplace the necessary knowledge during the course of International Commerce, the Universidad Antonio Nariño allows its students as an option to obtain the professional title. In the Colombian Chamber, being a binational entity, there was...

Full description

Autores:
Rincón López, Laura Lorena
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/1658
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/1658
Palabra clave:
Práctica empresarial, sector comercial, estudios de mercado, entidad binacional, posicionamiento, potencialización de clientes, plataformas internacionales, estrategia y economía global
Business practice, commercial sector, market studies, binational entity, positioning, customer empowerment, international platforms, strategy and global economy
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)