Relación del componente afectivo con el Rendimiento Académico en estudiantes de optometría de la Universidad Antonio Nariño de Colombia

Self-Regulated Learning (SRL) as an important factor in the Academic Performance (AR) can be affected by negative responses from test anxiety (AE), describing the process of AE in students can allow us to know the way in which this develops in the population and its influence on the Academic process...

Full description

Autores:
Nieto Salazar, Angie Roxana
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/8921
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/8921
Palabra clave:
Ansiedad
Componente afectivo
Rendimiento académico
Anxiety,
Affective component
Academic performance
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)