Plan de mejora como herramienta en el área de servicio al cliente empresa Surti -Belleza Tunja S.A.S
The implementation project of an improvement plan as a tool in the area of customer service in the company SURTI BELLEZA S.A.S, is one of the improvement strategies to develop in the company in order to achieve a significant increase in sales; this company dedicated to the area of beauty and persona...
- Autores:
-
Villamil Sanabria, Anyi Liced
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/7984
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/7984
- Palabra clave:
- Plan de mejora
servicio al cliente
aumento en las ventas
herramientas.
Improvement plan
customer service
sales increase
tools
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)