Plan de mejora como herramienta en el área de servicio al cliente empresa Surti -Belleza Tunja S.A.S

The implementation project of an improvement plan as a tool in the area of customer service in the company SURTI BELLEZA S.A.S, is one of the improvement strategies to develop in the company in order to achieve a significant increase in sales; this company dedicated to the area of beauty and persona...

Full description

Autores:
Villamil Sanabria, Anyi Liced
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/7984
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/7984
Palabra clave:
Plan de mejora
servicio al cliente
aumento en las ventas
herramientas.
Improvement plan
customer service
sales increase
tools
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)