Narrativas sobre relaciones parentales, con pares y proyecto de vida de un grupo de adolescentes emberá dobida que desertaron de la institución educativa agropecuaria de isleta del municipio de Riosucio Chocó
The present research analyzed the narratives about parental relationships, with peers and life plans of a group of Emberá Dobida adolescents who dropped out of the Isleta agricultural educational institution in the municipality of Riosucio Chocó. The methodology used was qualitative and narrative de...
- Autores:
-
Salazar Lino, Luz Melida
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/8941
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/8941
- Palabra clave:
- Tribu indígena
deserción escolar
proyecto de vida
relaciones familiares
Indigenous tribe
school dropout
life project
adolescents, family
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0)