Narrativas sobre relaciones parentales, con pares y proyecto de vida de un grupo de adolescentes emberá dobida que desertaron de la institución educativa agropecuaria de isleta del municipio de Riosucio Chocó

The present research analyzed the narratives about parental relationships, with peers and life plans of a group of Emberá Dobida adolescents who dropped out of the Isleta agricultural educational institution in the municipality of Riosucio Chocó. The methodology used was qualitative and narrative de...

Full description

Autores:
Salazar Lino, Luz Melida
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/8941
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/8941
Palabra clave:
Tribu indígena
deserción escolar
proyecto de vida
relaciones familiares
Indigenous tribe
school dropout
life project
adolescents, family
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0)