Caracterización de tareas con sentido para profesores que enseñarán matemáticas, un ejemplo desde la didáctica de la aritmética y el álgebra
A conceptualization of the object "meaningful task in/for the initial professional training of mathematics teachers" is presented. Regarding the methodological route followed, first, tasks designed by the members of the research team, in their role as mathematics teacher trainers, implemen...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/11456
- Acceso en línea:
- https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1670
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11456
- Palabra clave:
- formaci´ón docente para la innovación educativa
formación del personal docente
enseñanza profesional
Teacher training for educational innovation
Educational personnel training
Vocational education
- Rights
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0