Aplicación del modelo SERVPERF para medir el nivel de satisfacción de los usuarios del servicio de crédito de Comfamiliar del Huila sede principal Neiva.
This study measures the level of satisfaction of the users of Comfamiliar Huila credit service main office in Neiva. The study is descriptive, considering that the population taken into account is the credit users of Comfamiliar Huila's main office in Neiva. The service was measured following t...
- Autores:
-
Motta Rubiano, Ana Maria
Triana Motta, Laura
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/7797
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/7797
- Palabra clave:
- Servicio al cliente
Servperf
Tangibilidad
Fiabilidad
Capacidad de respuesta
Seguridad
Empatía
Customer service
Servperf
Tangibility
Reliability
Answer's capacity
Security
Empathy
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)