Turismo Comunitario en la comuna tres de Santa Marta, barrio Pescaito; como estrategia de competitividad turística para el fortalecimiento de la identidad cultural de la comunidad
Community-based tourism has become an alternative to promote sustainable development and the conservation of the cultural and natural heritage of local communities. In this context, the 3rd commune of Santa Marta, Pescaito neighborhood, has developed a community-based tourism strategy to strengthen...
- Autores:
-
Castillo de Horta, Kessia Ornella
Ortega Romero, Aurora Isabel
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/8445
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/8445
- Palabra clave:
- Turismo Comunitario, Diseño de Producto Turistico, Turismo Cultural, Competitividad, Gestion del Turismo
community-based tourism, sustainable development, responsible tourism, social and solidarity economy, cultural identity.
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)