Turismo Comunitario en la comuna tres de Santa Marta, barrio Pescaito; como estrategia de competitividad turística para el fortalecimiento de la identidad cultural de la comunidad

Community-based tourism has become an alternative to promote sustainable development and the conservation of the cultural and natural heritage of local communities. In this context, the 3rd commune of Santa Marta, Pescaito neighborhood, has developed a community-based tourism strategy to strengthen...

Full description

Autores:
Castillo de Horta, Kessia Ornella
Ortega Romero, Aurora Isabel
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/8445
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/8445
Palabra clave:
Turismo Comunitario, Diseño de Producto Turistico, Turismo Cultural, Competitividad, Gestion del Turismo
community-based tourism, sustainable development, responsible tourism, social and solidarity economy, cultural identity.
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)