Plan de Internacionalización para la empresa ‘Taller de cerámicas pflorez’ del municipio de Ráquira, Boyacá
This research explores the current situation of the company Taller de Cerámicas PFLOREZ, producer and marketer of artisan earthenware made from clay, identifying its strengths, weaknesses, opportunities and threats using a DOFA matrix. Once the diagnosis was made, a market investigation was carried...
- Autores:
-
Atarà Martínez, Yurley Johana
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/1645
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/1645
- Palabra clave:
- Palabras clave: Arcilla, Artesanías, Boyacá, Cerámica, Estrategia, Exportación, Guadalajare, Internacionalización, México, Ráquira.
Key words: Clay, Crafts, Boyacá, Ceramics, Strategy, Export, Guadalajare, Internationalization, Mexico, Ráquira.
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0)