Plan de Internacionalización para la empresa ‘Taller de cerámicas pflorez’ del municipio de Ráquira, Boyacá

This research explores the current situation of the company Taller de Cerámicas PFLOREZ, producer and marketer of artisan earthenware made from clay, identifying its strengths, weaknesses, opportunities and threats using a DOFA matrix. Once the diagnosis was made, a market investigation was carried...

Full description

Autores:
Atarà Martínez, Yurley Johana
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/1645
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/1645
Palabra clave:
Palabras clave: Arcilla, Artesanías, Boyacá, Cerámica, Estrategia, Exportación, Guadalajare, Internacionalización, México, Ráquira.
Key words: Clay, Crafts, Boyacá, Ceramics, Strategy, Export, Guadalajare, Internationalization, Mexico, Ráquira.
Rights
openAccess
License
Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0)