La relación entre autoestima y el uso de la red social Instagram en los jóvenes de 15 y 19 años de edad
In recent years, the digital age has had an increasing cavity in our daily lives, not only as a benefit within the workplace, in terms of greater accessibility for people, but also to favor socialization processes through social networks. That is why this research will address the characteristics of...
- Autores:
-
Gamboa Cortes, Camila
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/2073
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/2073
- Palabra clave:
- Redes sociales, Instagram, usuarios, autoestima, autoconcepto, autovaloración, identidad, socialización
Social networks, Instagram, users, self-esteem, self-concept, self-worth, identity, socialization.
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)