El modelo B-learning para el fortalecimiento de la comprensión lectora en estudiantes de secundaria. Revisión bibliográfica
This bibliographic review aims to know the impact of the B-learning model in strengthening reading comprehension in Spanish in secondary school students. Methodology: a bibliographic review was carried out from a search of documents through Google Scholar, the Scielo database, Redalyc, Scopus, Dialn...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/11481
- Acceso en línea:
- https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1696
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11481
- Palabra clave:
- innovación educativa
B-learning
comprensión lectora
motivación
Educational innovation
B-learning
reading comprehension
motivation
- Rights
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0