El modelo B-learning para el fortalecimiento de la comprensión lectora en estudiantes de secundaria. Revisión bibliográfica

This bibliographic review aims to know the impact of the B-learning model in strengthening reading comprehension in Spanish in secondary school students. Methodology: a bibliographic review was carried out from a search of documents through Google Scholar, the Scielo database, Redalyc, Scopus, Dialn...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/11481
Acceso en línea:
https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1696
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11481
Palabra clave:
innovación educativa
B-learning
comprensión lectora
motivación
Educational innovation
B-learning
reading comprehension
motivation
Rights
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0