El blog como herramienta didáctica para desarrollar el pensamiento crítico en estudiantes de noveno grado de básica secundaria y docentes
This academic work proposes to promote the development of critical thinking for academic and personal life in ninth grade students of secondary school, through a digital material - a blog - which is designed with a series of tools that allows the development of certain skills of this competence. Acc...
- Autores:
-
Soriano Rincón, Andrés Felipe
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/5969
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/5969
- Palabra clave:
- Pensamiento crítico
educación
aprender a aprender
aprendizaje digital
aprendizaje basado en problemas
habilidades
competencias
155.51342
Critical thinking
education
Learning to learn
digital learning
Learning based on problems
(LBP)
skills
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)