El blog como herramienta didáctica para desarrollar el pensamiento crítico en estudiantes de noveno grado de básica secundaria y docentes

This academic work proposes to promote the development of critical thinking for academic and personal life in ninth grade students of secondary school, through a digital material - a blog - which is designed with a series of tools that allows the development of certain skills of this competence. Acc...

Full description

Autores:
Soriano Rincón, Andrés Felipe
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/5969
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/5969
Palabra clave:
​Pensamiento crítico
educación
aprender a aprender
aprendizaje digital
aprendizaje basado en problemas
habilidades
competencias
155.51342
Critical thinking
education
Learning to learn
digital learning
Learning based on problems
(LBP)
skills
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)