Reading Comprehension and Life Experiences: Perceptions of Middle School Students in School and Sociocultural: Comprensión lectora y experiencias de vida: percepciones de estudiantes de secundaria en contextos escolares y socioculturales de Ciudad Juárez (México)

Introduction: Reading comprehension is a fundamental tool for learning and personal development of individuals. For these reasons the aim of this work is focused on analyzing the perceptions of students belonging to six technical secondary schools from different urban and rural sectors of Ciudad Juá...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/11050
Acceso en línea:
https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/1459
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11050
Palabra clave:
Lectura
comprensión lectora
educación secundaria
percepción
estudiantes
problemas socioculturales
violencias
reading
reading comprehension
middle school
perceptions
student
sociocultural problematics
violence
Rights
License
Copyright (c) 2022 Martha Patricia Alvarado Ortega, Jorge Balderas Domínguez