Reading Comprehension and Life Experiences: Perceptions of Middle School Students in School and Sociocultural: Comprensión lectora y experiencias de vida: percepciones de estudiantes de secundaria en contextos escolares y socioculturales de Ciudad Juárez (México)
Introduction: Reading comprehension is a fundamental tool for learning and personal development of individuals. For these reasons the aim of this work is focused on analyzing the perceptions of students belonging to six technical secondary schools from different urban and rural sectors of Ciudad Juá...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/11050
- Acceso en línea:
- https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/1459
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11050
- Palabra clave:
- Lectura
comprensión lectora
educación secundaria
percepción
estudiantes
problemas socioculturales
violencias
reading
reading comprehension
middle school
perceptions
student
sociocultural problematics
violence
- Rights
- License
- Copyright (c) 2022 Martha Patricia Alvarado Ortega, Jorge Balderas Domínguez