Moda que no incomoda: Desarrollo estratégico de campaña para un consumo de ropa responsable

This degree project is based on the creation of a campaign to make visible the current problems of "Fast Fashion", the consequences of consumption, and the uncontrolled production on the environment. It also seeks to communicate the alternatives that exist to counteract this impact.

Autores:
Ortiz Achipiz, Laura Daniela
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/8114
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/8114
Palabra clave:
Moda rápida
moda sostenible
vestuario
medio ambiente natural
proceso de comunicación
604
119.22 O775m
Fast fashion
sustainable fashion
clothing
natural environmen
communication process
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)