Internalización de la Teoría de las Inteligencias Múltiples Mediante el Uso de una Propuesta Pedagógica Diseñada Para Docentes
The present work tries to be a contribution from Psychology, to improve the quality of Preschool Education. It is a strategy that seeks to change in the teacher the generalized but limited concept that relates intelligence only to those logical-mathematical or linguistic abilities, and that does not...
- Autores:
-
Tamayo, Luisa Fernanda
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2024
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/10027
- Acceso en línea:
- https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/10027
- Palabra clave:
- Internalizacion,
Inteligencias multoples
Docentes,
Internalization, Teachers, Multiple Intelligences
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0)