Narrativas de maestros adultos mayores sobre los estilos de enseñanza que motivan el proceso de aprendizaje de las matemáticas
The present study aims to describe the narratives of older adult teachers about the teaching styles that motivate the learning process of mathematics. It was attended by two women and two men; based on the above, the analysis of four categories was established by means of qualitative matrices, two o...
- Autores:
-
González Tello, Karen Julieth
- Tipo de recurso:
- Tesis
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/11611
- Acceso en línea:
- https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11611
- Palabra clave:
- Maestros
adulto mayor - estilos de enseñanza
motivación y proceso de aprendizaje de las matemáticas
Teachers - older adult
teaching styles
motivation and learning process of mathematics
- Rights
- License
- Acceso abierto