Revisión sistemática: efecto del mindfulness en el contexto escolar
This document presents the obtained data through a systematic analysis from the globally articles about Mindfulness between 2011 and 2019. The data has been extracted from the most scientifically recognized database, such as SciELo, Redalyc, Google Academic and Dialnet. Thus, the number of founded a...
- Autores:
-
Pineda López, Johana Andrea
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/2182
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/2182
- Palabra clave:
- Mindfulness
Inteligencia emocional
Meditación
Atención plena
Educación
Mindfulness
Emotional intelligence
Meditation
Education
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0)