Diseño de un Ambiente Virtual de Aprendizaje dirigido a personas en condición de discapacidad intelectual moderada para fortalecer el proceso de lectura inferencial

The main objective of this work is to reflect on the design of specialized material with the teaching and learning process in people with moderate intellectual disabilities in order to strengthen the level of inferential reading through a virtual learning environment, attending to the specific needs...

Full description

Autores:
Gonzalez Florez, Valentina
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/2870
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/2870
Palabra clave:
Discapacidad intelectual moderada
Lectura inferencial
Ambientes virtuales de aprendizaje
Moderate intellectual disability
Inferential reading
Virtual learning environments
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)