Diseño de un Ambiente Virtual de Aprendizaje dirigido a personas en condición de discapacidad intelectual moderada para fortalecer el proceso de lectura inferencial
The main objective of this work is to reflect on the design of specialized material with the teaching and learning process in people with moderate intellectual disabilities in order to strengthen the level of inferential reading through a virtual learning environment, attending to the specific needs...
- Autores:
-
Gonzalez Florez, Valentina
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/2870
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/2870
- Palabra clave:
- Discapacidad intelectual moderada
Lectura inferencial
Ambientes virtuales de aprendizaje
Moderate intellectual disability
Inferential reading
Virtual learning environments
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)