Distinción entre conocimiento léxico y vocabulario en la didáctica del inglés. Revisión bibliográfica
This article makes a bibliographic review about the concept of lexical knowledge and vocabulary in the recent literature of the didactics of English. Methodology: a bibliographic review was carried out based on the search for materials in the Google Scholar search engine, in the Dialnet, Scielo and...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/11421
- Acceso en línea:
- https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1392
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11421
- Palabra clave:
- aprendizaje de idiomas
competencia léxica
lengua inglesa
semántica
Learning
Acquisition Lexical competence
English Language
Semantics
- Rights
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0