Distinción entre conocimiento léxico y vocabulario en la didáctica del inglés. Revisión bibliográfica

This article makes a bibliographic review about the concept of lexical knowledge and vocabulary in the recent literature of the didactics of English. Methodology: a bibliographic review was carried out based on the search for materials in the Google Scholar search engine, in the Dialnet, Scielo and...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/11421
Acceso en línea:
https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1392
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11421
Palabra clave:
aprendizaje de idiomas
competencia léxica
lengua inglesa
semántica
Learning
Acquisition Lexical competence
English Language
Semantics
Rights
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0