Revisión documental sobre didácticas de la enseñanza del inglés como lengua extranjera para población en situación de discapacidad auditiva en contextos de inclusión educativa
This compilation monograph proposes a documentary review that aims to identify the didactics regarding the teaching and learning processes of English as a foreign language in a population with hearing disabilities in a situation of school inclusion. To this end, from an interpretive research perspec...
- Autores:
-
Martínez Camargo, María Teresa
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/4992
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/4992
- Palabra clave:
- Enseñanza del inglés
lengua extranjera
lengua extranjera
discapacidad auditiva
inclusión educativa.
400
Teaching English
foreign language
hearing impairment
educational inclusion.
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)