Revisión documental sobre didácticas de la enseñanza del inglés como lengua extranjera para población en situación de discapacidad auditiva en contextos de inclusión educativa

This compilation monograph proposes a documentary review that aims to identify the didactics regarding the teaching and learning processes of English as a foreign language in a population with hearing disabilities in a situation of school inclusion. To this end, from an interpretive research perspec...

Full description

Autores:
Martínez Camargo, María Teresa
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/4992
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/4992
Palabra clave:
Enseñanza del inglés
lengua extranjera
lengua extranjera
discapacidad auditiva
inclusión educativa.
400
Teaching English
foreign language
hearing impairment
educational inclusion.
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)