El conocimiento de la educadora infantil: una aproximación a su construcción

This article is a contribution to reflection on how institutionalized practices in early childhood education have shaped the understanding of Child Educator (ChE) and how it should move to new constructions and understandings. This text show us some investigative movements interested in understandin...

Full description

Autores:
Vergara Arboleda, Maribel
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2012
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/5280
Acceso en línea:
http://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/297
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/5280
Palabra clave:
Epistemology
Knowledge
Children’s Educator
Training
Practice
Teacher Knowledge
Reflection
Hyphens and routines
Epistemología
Educadora Infantil
Práctica
Conocimiento del Profesor
Formación
Reflexión
Guiones
Rutinas
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)