La estrategia de inducción: satisfacción y aprendizaje de los estudiantes en programas virtuales
The offer of graduate programs under virtual methodologies is promising in Colombia, and that is why it is necessary to investigate the satisfaction that students have with these kinds of offers, especially when they begin their learning process, how to know, in other word: scenarios of induction. T...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/11410
- Acceso en línea:
- https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1186
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11410
- Palabra clave:
- aprendizaje de los estudiantes
estrategía de inducción
satisfacción
programas virtuales
Student’s learning
satisfaction
induction strategy
virtual programs
- Rights
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0