Colombia: la recuperación de un destino turístico en coma

Colombia is considered us one of the most violent countries in Latinoamerica in the last 50 years, this situation has affected it’s image as a tourist destination, influencing the tourist’s perception, destination selection, tourist security and evidently the international tourist arrivals in the co...

Full description

Autores:
Rodríguez Valencia, Luisa Marlene
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/1718
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/1718
Palabra clave:
Imagen, promoción turística, marketing turístico, seguridad turística, percepción, conflicto armado, influencia, tratado de paz, campaña promocional, marca país, estrategias, periodo presidencial, impacto, destino turístico, desarrollo turístico.
Image, tourism promotion, tourism marketing, tourism security, perception, armed conflict, influence, peace treatment, promotional campaign, country brand, strategies, presidential period, impact, tourist destination, tourist development.
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)