Colombia: la recuperación de un destino turístico en coma
Colombia is considered us one of the most violent countries in Latinoamerica in the last 50 years, this situation has affected it’s image as a tourist destination, influencing the tourist’s perception, destination selection, tourist security and evidently the international tourist arrivals in the co...
- Autores:
-
Rodríguez Valencia, Luisa Marlene
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/1718
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/1718
- Palabra clave:
- Imagen, promoción turística, marketing turístico, seguridad turística, percepción, conflicto armado, influencia, tratado de paz, campaña promocional, marca país, estrategias, periodo presidencial, impacto, destino turístico, desarrollo turístico.
Image, tourism promotion, tourism marketing, tourism security, perception, armed conflict, influence, peace treatment, promotional campaign, country brand, strategies, presidential period, impact, tourist destination, tourist development.
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)