Propuesta de mejora del servicio de hospedaje en el Hotel Maracos utilizando Lean Service.
The research was carried out at the Maracos Hotel in the city of Villavicencio, for the reactivation of the hotel an improvement plan has been proposed to generate attraction and customer loyalty through the Lean Service methodology and other tools such as the QFD and VSM house of quality, through t...
- Autores:
-
Diaz Herrera, Luisa Fernanda
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/6329
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/6329
- Palabra clave:
- Lean service
alue stream mapping
kaizen
servicio de hospedaje
plan de mejora
Lean service
value stream mapping
kaizen
servicio de hospedaje
plan de mejora
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)