Propuesta de mejora del servicio de hospedaje en el Hotel Maracos utilizando Lean Service.

The research was carried out at the Maracos Hotel in the city of Villavicencio, for the reactivation of the hotel an improvement plan has been proposed to generate attraction and customer loyalty through the Lean Service methodology and other tools such as the QFD and VSM house of quality, through t...

Full description

Autores:
Diaz Herrera, Luisa Fernanda
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/6329
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/6329
Palabra clave:
Lean service
alue stream mapping
kaizen
servicio de hospedaje
plan de mejora
Lean service
value stream mapping
kaizen
servicio de hospedaje
plan de mejora
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)