La leyenda del Mohån del municipio de Cogua, Cundinamarca como estrategia metodológica para incentivar a los niños de primera infancia el sentido de pertenencia

This monographic document presents the degree work carried out in the municipality of Cogua, Cundinamarca on the strategy of the Mohan’s Legends, as an educational method that seeks to encourage the sense of belonging of boys and girls, under a qualitative ethnographic research methodology, collecti...

Full description

Autores:
Pinzon Forero, Jenny Nathalia
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/2231
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/2231
Palabra clave:
Educación, metodología, Mohán, Infancia, Sentido de pertenencia, Leyenda, Ronda.
Educación, metodología, Mohán, Infancia, Sentido de pertenencia, Leyenda, Ronda.
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)