La Responsabilidad social empresarial como Base de la Estrategia Competitiva del Puerto de Santa Marta

This work proposes a theoretical analysis of Corporate Social Responsibility (CSR) as a strategy for the competitiveness of the company Sociedad Portuaria de Santa Marta (SPSM). With the objective of exploring whether its application responds to the purpose of being a responsible company or is a str...

Full description

Autores:
Medina Caro, Maira Alejandra
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/6879
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/6879
Palabra clave:
Puerto
Responsabilidad social empresarial
Estrategia competitiva
Teorías de RSE.
Port,
Corporate social
Competitive strategy
CSR theories.
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)