La Responsabilidad social empresarial como Base de la Estrategia Competitiva del Puerto de Santa Marta
This work proposes a theoretical analysis of Corporate Social Responsibility (CSR) as a strategy for the competitiveness of the company Sociedad Portuaria de Santa Marta (SPSM). With the objective of exploring whether its application responds to the purpose of being a responsible company or is a str...
- Autores:
-
Medina Caro, Maira Alejandra
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/6879
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/6879
- Palabra clave:
- Puerto
Responsabilidad social empresarial
Estrategia competitiva
Teorías de RSE.
Port,
Corporate social
Competitive strategy
CSR theories.
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)