Educación mediada por la tecnología y pandemia. ¿Qué se transformó en el proceso de enseñanza-aprendizaje en la escuela colombiana? La visión del docente
The COVID-19 pandemic generated a series of unprecedented challenges in all sectors, including the educational field. The abrupt transition to distance education and the limitations imposed by social distancing measures had a profound impact on educational dynamics. These problems cover academic, so...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/11474
- Acceso en línea:
- https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1689
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11474
- Palabra clave:
- pandemia
confinamiento
educación mediada por la tecnología
enseñanza y aprendizaje
pandemic
confinement
technology-mediated education
teaching and learning
- Rights
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0