Diseño e implementación de manual didáctico para disminuir la mala ortografía en el grado 3° del CEIR HABÍA HONDITA Sede Mauripao.

The objective of this study is to design, evaluate and apply an orthographic teaching manual for the strengthening of spelling in the 3rd grade students of CEIR Bahía Hondita, Mauripao campus. The present research was classified as a feasible project with a qualitative approach of a descriptive type...

Full description

Autores:
Andrioly Lizcano, Eliana Carolina
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/1976
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/1976
Palabra clave:
Diseñar, manual, didáctico, ortografía, étnico y enfoque.
Design, manual, didactic, spelling, ethnic and focus.
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)