Diseño e implementación de manual didáctico para disminuir la mala ortografía en el grado 3° del CEIR HABÍA HONDITA Sede Mauripao.
The objective of this study is to design, evaluate and apply an orthographic teaching manual for the strengthening of spelling in the 3rd grade students of CEIR Bahía Hondita, Mauripao campus. The present research was classified as a feasible project with a qualitative approach of a descriptive type...
- Autores:
-
Andrioly Lizcano, Eliana Carolina
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/1976
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/1976
- Palabra clave:
- Diseñar, manual, didáctico, ortografía, étnico y enfoque.
Design, manual, didactic, spelling, ethnic and focus.
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)